onedirectionnoveller---

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Forever Young Del 6- Elli....

Av Hanna - 22 januari 2013 20:54

Vi gick tillbaka till dom andra. Harry hade blivit glad igen och sken som en sol.

"Alltså Hannah, Du måste lära mig hur du gör!" sa Louis och stirrade på Harry.

"Det är en hemlighet" sa jag och flinade.

"Ska vi dra nu eller?" frågade Liam. "Vi borde skynda oss"

"Ja, pappa! Vi kommer" sa Harry och reste sig upp.

Jag och Sofie började fnissa. Men när Louis greppade Sofies hand slutade jag genast fnissa. Var dom två tillsammans nu eller?

Jag märkte att dom andra också tittade lite konstigt på dom. Jag väntade in dom andra killarna och lät Sofie och Louis gå före.

"Har Lou sagt något om det här?" frågade jag.

"Nej" sa Niall.

"Inte Sofie heller. Och vi berättar allt för varandra!" sa jag.

Nu var jag faktiskt lite sur på Sofie. Här går jag och berättar att jag sårat en killes känslor när hon inte ens berättar om att hon är tillsammans med en världskändis!

"Dessutom har ju Lou Eleanor!" sa Liam.

"Eleanor?" sa jag och såg säkert ut som ett stort frågetecken.

"Hans flickvän" sa Harry och sneglade lite på mig.

Vadå flickvän? Han kunde ju för fan inte gå hand i hand med en tjej när han redan har flickvän.

"Men... Han är ju otrogen i så fall" sa jag förvånat.

"Vi vet det" mumlade killarna.

"Men ni måste ju göra nått!" sa jag och stirrade på dom.

"Men, vad ska vi säga? Typ: Du måste göra slut med Elli om du ska gå hand i hand med Sofie???" sa Niall.

"Jag får väl göra det själv då!" sa jag surt.

"Va! Men nej, du få..." började Zayn.

Men då var det försent. Jag hade redan sprungit ikapp dom.

"Sofie, kom lite!" sa jag och drog i hennes arm. "Vi måste snacka, ensamma"

"Men vad nu då?" sa hon irriterat men följde mig ändå en bit bort.

"Pågår det nått mellan dig och Louis?" frågade jag.

"Ja alltså, han har sagt att han tycker om mig, men inte så mycket mer" sa Sofie.

"Han har flickvän. Han är otrogen" sa jag och orden bara rann ut ur min mun.

"Vad fan säger du? Och det har han inte sagt? Nu får han ha en jävligt bra förklaring" sa Sofie och gick fram till Louis.

Hon ryckte tag i hans arm. Dom stod och pratade en stund, men tillslut kom Louis fram till mig.

"Vem har sagt det?" frågade han lite surt.

"Öhh..." sa jag.

Han skulle ju typ börja bråka med Liam om jag sa att det var han.

"Ut med det bara" sa Louis otåligt.

"Ähhh, skit i allt jag har sagt" sa jag och vände mig om.

"Men jag har gjort slut med Elli" sa Louis.

"Förlåt..." mumlade jag.

"Men nu slutar vi bråka och åker istället!" sa louis...



Ledsen för ett EXTREMT kort del, men hinner verkligen Inte mera....

Hoppas ni fortsätter läsa... Ha det bäst, alla min sötisar där ute!

//Kram Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 8 september 2013 17:16

Hej på er! Ehh, ja, jag satt och rotade igenom en låda på mitt rum när jag hittade en lapp med användarnamn och lösenord på.... Och plötsligt kom jag ihåg den här bloggen.Alltså, gud, jag bara slutade.. Ni få människor som läste den måste ju ha hatat...

Av Hanna - 23 januari 2013 19:27

Vi gick vidare längs med gatan. Tillslut stannade killarna vid en svart Limousine och öppnade dörren. "Ska vi åka i den här saken?" frågade Sofie och stirrade på bilen. "Öhh, ja?" sa Louis och tittade lite konstigt på henne. Sofie hade alltid h...

Av Hanna - 21 januari 2013 19:19

Efter att ha pratat med Harry gick jag och duschade och sen kröp jag ner under det varma täcket och somnade. Klockan ringde. "Fuck You!!!!" skrek jag åt den innan jag stängde av den. Jag var ju inte direkt världens morgon människa. Jag hade hel...

Av Hanna - 20 januari 2013 18:59

Detta fick absolut inte hända! Jag sprang ner efter Marie. Tyvärr hade hon redan hunnit berätta för typ alla. "Marie! Det är ju för fan inte min pojkvän!" skrek jag. "Men snart!" skrek Marie helt hysteriskt. "Nej! Han är bara någon idiot som ja...

Av Hanna - 20 januari 2013 15:58

OMG!!! Märkte precis att jag har haft 25 besökare den här månaden!!! Allvarligt talat!!! Jag har haft den här bloggen i typ 2 veckor snart. Min kompis som haft sin blogg sen Oktober har sitt rekord som 19 besökare i månaden!!! Detta är typ helt sjukt...

Ovido - Quiz & Flashcards